Τρίτη, Νοεμβρίου 11, 2008

Sort of grace...

Η κριτική των φίλων μπορεί να σε πληγώσει αλλά και να σε προβληματίσει. Να σε βάλει να σκεφτείς για τον εαυτό σου. Ή μπορείς πάντα να την αγνοήσεις και να κάνεις τη ζωή σου όπως ξέρεις καλύτερα.

Δευτέρα βράδυ βρέθηκα με ένα φίλο, που μένει εδώ και χρόνια στο εξωτερικό, στο μαγαζί ενός κοινού γνωστού. Η πρώτη του κουβέντα ήταν “Μα καλά ακόμα αθλητικά και jean φοράς;” (Όχι ρε φίλε το ταγιέρ το άφησα στο καθαριστήριο γιατί λεκιάστηκε από το sorbet ανανά!)

Καθόμαστε για ποτό και λέμε τα νέα μας. Όταν του είπα για τη συναυλία των Iron Maiden στην Αθήνα μου έπιασε το χέρι και μου είπε ότι αυτά δεν είναι πλέον της ηλικίας μου και μου έκανε το κήρυγμα του αιώνα. Για τον τρόπο που ντύνομαι, πως διασκεδάζω, για τις απόψεις μου περί γάμου για το γεγονός ότι πηγαίνω σε metal συναυλίες, για το γεγονός ότι καπνίζω στριφτά και πως πρέπει να αρχίσω να συμπεριφέρομαι σα θηλυκό και όχι σαν αγοροκόριτσο, γιατί κανείς δε θα με πάρει στα σοβαρά. Με αποστόμωσε…

Όταν με αποχαιρέτησε μου έσκασε ένα φιλί και μου ζήτησε συγνώμη για αυτά που μου είπε. Του είπα δεν πειράζει και του υποσχέθηκα ότι την επόμενη φορά που θα τον δω θα φοράω haute couture φόρεμα, ψηλοτάκουνε γόβες και θα είμαι βαμμένη για τα καλλιστεία.

Η αλήθεια είναι ότι με πείραξαν πάρα πολύ τα λόγια. Πιο πολύ από ότι περίμενα. Από την ώρα που αποχωριστήκαμε έχω ένα τεράστιο κενό στο στομάχι και ένα ερωτηματικό στο κεφάλι μου. Μήπως πρέπει να αλλάξω; Μήπως δεν κάνω πράγματα της ηλικίας μου; Μήπως όλοι μου οι φίλοι έχουν την ίδια άποψη; Μήπως να περιμένω να παγώσει η κόλαση για να αλλάξω γιατί τώρα στα κοντά δεν το βλέπω;

4 σχόλια:

ARD είπε...

Μαλακίες.
Ο φίλος σου, τον οποίο σέβομαι, έχει μία άποψη που μοιάζει με άποψη γονιού. Το θέμα είναι, όμως, ότι ένα θηλυκό μπορεί να είναι θηλυκό με σταράκια και μπλούζα motorhead και ένα άλλο μπορεί να φοράει τουαλέτες και να είναι σκέτο αγγούρι.

Μήπως πρέπει να κάνεις αυτό που σε ευχαριστεί; Μήπως το ντύσιμο δεν είναι αυτό που δείχνει το τι είσαι;

"I Am, I'm Me" η απάντηση σε τέτοιου είδους κριτικές και στο λέω, γιατί αυτά τα πράγματα τα έχω ακούσει κι εγώ περί ηλικίας κλπ. (φυσικά κανείς δε μου είπε να ντύνομαι σα θηλυκό, παρά μόνο στις απόκριες, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα που δε θα το αναλύσουμε εδώ).

Διάλογος με πρώην το 1999, η οποία άκουγε φανατικά Cobaine και Morisson:

Εκείνη: Καλά, μωρέ, ακόμη Iron Maiden ακούς; Αυτά είναι για τα πιτσιρίκια.
Εγώ (κακία, το παραδέχομαι): Μπορεί. Αλλά αυτοί είναι ακόμα εν ζωή...

W@bbs είπε...

@alroud: Πάντα κάνω αυτό που με ευχαριστεί και πάντα ντύνομαι με τον τρόπο που θέλω (έχω και Motorhead μπλούζα).
Απλά με πείραξε αφάνταστα το γεγονός ότι ένας άνθρωπος που με ξέρει πάνω από 10 χρόνια και ξέρει πως είμαι και τι είμαι θέλει να δει κάτι άλλο.
Με στεναχωρεί ότι κάποιοι περιμένουν να δουν κάτι άλλο που εγώ δεν μπορώ να τους δώσω.
By the way ωραία η ατάκα σου στην πρώην. Μπορώ να την υιοθετήσω;

uncle είπε...

απαράδεκτος ο φίλος. αλλά φαντάζομαι πως δεν σχετίζετε και δεν σχετιζόταν με την όλοι φάση οπότε και αγνοεί το τι σημαίνει να είσαι και να ζεις αυτό.

πάλι καλά που μετά την δεύτερη παράγραφο δεν σηκώθηκες να φύγεις.

ARD είπε...

Με στεναχωρεί ότι κάποιοι περιμένουν να δουν κάτι άλλο που εγώ δεν μπορώ να τους δώσω.

Εγώ πάντα λέω ότι δε μπορείς να ζητάς από κάποιον κάτι που ξέρεις εκ των προτέρων ότι δε μπορεί να σου δώσει. Περιμένω και από τους γύρω μου να κάνουν το ίδιο. Αν δεν το καταλαβαίνουν, πρόβλημά τους.

Όσον για την ατάκα... be my guest!