Τετάρτη, Οκτωβρίου 15, 2008

Empress of the dark

Μια φίλη μου έστειλε δύο link για να δω τι ήμουν στην προηγούμενη ζωή μου. Κάτι τέτοια τα θεωρώ και “λίγο” απάτη αλλά το έκανα για το χαβαλέ και το γέλιο.

Το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν να βάλω την ημερομηνία γέννησης. Όταν εμφανίστηκε το αποτέλεσμα έγραφε το εξής κουλό (σας δίνω τη μετάφραση)

“Δεν ξέρω πως αισθάνεσαι αλλά στην τελευταία σου εμφάνιση στη γη ήσουν άντρας. Γεννήθηκες κάπου στην νεότερη Ελλάδα, περίπου το 1775. Το επάγγελμά σου ήταν ή ναύτης ή υποδηματοποιός.
“Το ψυχολογικό σου προφίλ εκείνης της εποχής:”
Ήσουν από τους ανθρώπους που ήθελαν κάτι νέο στη ζωή τους. Σου άρεσαν οι αλλαγές ειδικά στην τέχνη, τη μουσική και τη μαγειρική.
“Το ηθικό δίδαγμα της προηγούμενης ζωής που πέρασε στην τωρινή”
Στον κόσμο υπάρχουν πολλοί άρρωστοι και μόνοι άνθρωποι. Πρέπει να βοηθήσεις όσους δεν είναι τόσο τυχεροί όσο εσύ.
Η ανάλυση της προηγούμενης ζωής κλείνει με την ερώτηση “Θυμάσαι τώρα;”
Το άλλο link μου ανακοίνωσε ότι στην προηγούμενη ζωή ήμουν ή παλλακίδα ή evil empress…

Φυσικά και δε θυμάμαι τίποτα από τις “προηγούμενες ζωές” και φυσικά δε πιστεύω σε αυτά. Απλά σκότωσα ένα τέταρτο έτσι…

Υ.Γ. Πάντως το Empress από Gamma Ray θα μπορούσε να είναι το soundtrack της προηγούμενης ζωής μου.

3 σχόλια:

Wise_One είπε...

Καλά γι' αυτά τα site δε το συζητάω, μεγάλη μπούρδα. Έχει βέβαια λίγο γέλιο γιατί στάνταρ δε θα ήσουν το φύλο που είσαι τώρα.

Το Empress πάντως τα σπάει άσχημα. Ήταν το μόνο τραγούδι που μ' άρεσε όταν πρωτάκουσα το δίσκο.

Και Iced Earth βλέπω δίπλα ε; \m/

W@bbs είπε...

Σιγά μην είναι αλήθεια αυτά που λένε.
Όντως το Empress είναι τέλειο κομμάτι αλλά και ο υπόλοιπος δίσκος είναι πολύ καλός.
Και Iced Earth rules! Αν και ο τελευταίος τους δίσκος δε με ξετρέλανε

trcoff.gr είπε...

Δεν ξερω τι ημουν πριν γινω αυτος που ειμαι σημερα, αλλά σίγουρα είμαι ευχαριστημένος που τόση ώρα που γράφω σχόλιο ακούω τους λατρεμένους μου Gamma Ray.