Τρίτη, Σεπτεμβρίου 30, 2008

Σαν το format δεν έχει…



Κάθεσαι ένα ωραίο απόγευμα μπροστά στον υπολογιστή και ακούς ένα περίεργο θόρυβο να έρχεται από το κουτί. Σκέφτεσαι: Μάλλον είναι το ανεμιστηράκι και έχει πολύ σκόνη. Το καθαρίζεις και περιμένεις… Όμως, όταν ανακαλύπτεις με τρόμο ότι ο περίεργος θόρυβος προέρχεται από το σκληρό δίσκο. Eκεί αρχίζεις και χάνεις το χρώμα σου, ανεβάζεις πίεση και είσαι στα πρόθυρα καρδιακής προσβολής.

Όταν σε “προδώσει” ο σκληρός σου δίσκος, μέσα στον οποίο έχεις 60 giga μουσικής, φωτογραφίες, κείμενα για τη δουλειά (για να μη πω όλες τις σεζόν από Lost, Heroes, Prison Break, ταινίες και λοιπά), απλά κάνεις το σταυρό σου για να αντέξει μέχρι να κάνεις back up. Όταν όμως εμφανίζεται ένα blue screen με κάτι ακαταλαβίστικα νούμερα και κώδικες λες “Ήρθε το τέλος!!!”.

Αν καταφέρεις να κάνεις back up είσαι τυχερός και απλά αγοράζεις ένα σκληρό δίσκο (που τους βρίσκεις πλέον σε εξευτελιστικές τιμές) και ξεκινάς την επίπονη διαδικασία του set-αρίσματος (βλ. windows, προγράμματα, antivirus). Αν, πάλι, χάσεις τα πάντα κάνεις υπομονή για να συγκεντρώσεις ό,τι έχασες από φίλους και γνωστούς.

Εγώ ανήκω στην πρώτη κατηγορία και το αυριανό μου ρεπό είναι αφιερωμένο στο να κάνω back up και format. Αν ο σκληρός μου αντέξει ακόμα ένα format έχει καλώς. Αν όχι έχω βάλει στο μάτι ένα τέλειο σκληρό δίσκο Seagate! Όλα θα φανούν στη νεκροψία…

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εριξα κι εγω ενα φορματ στο laptop την Κυριακη (recovery καλύτερα) και τωρα το μηχάνημα πετάει, όχι οτι υπήρχε προβλημα πριν. Εσυ ομως το εχεις εξελίξει σε χομπι... Καλή τυχη

rockordie είπε...

Το έχει ο καιρός μάλλον, εγώ χτες προσπάθησα να φορμάρω το νέο σκληρό σε νέο pc και μου έβγαζε κάτι corrupted data μαλακίες.
Ελπίζω να έφταιγε το DVD εγκατάστασης και όχι ο ολοκαίνουργιος σκληρός.

uncle είπε...

υπάρχει και η λύση του Active Undelete και κάνεις restore τα 59GB από τα 60 που τα έχεις ήδη ξεγράψει και φιλάς στο μάγουλο τον uncle ψιθυρίζοντας στο αυτί του "που ήσουν τόσο καιρό"...

W@bbs είπε...

Που ήσουν τόσο καιρό;;;; Έφαγα μια μέρα να ψάχνω software για recovery με αποτέλεσμα να κολλήσω ιό και να κάνω format! Δεν έχω λόγια...

uncle είπε...

εγώ εδώ ήμουν, εσύ δεν έψαξες να με βρεις!!

W@bbs είπε...

Sorry αλλα "αγνοούσα" την ύπαρξή σου. Όπως και εσύ τη δική μου ;)