Τετάρτη, Ιουλίου 09, 2008

Κατά λάθος… γυναίκα

Γέλασα πολύ όταν διάβασα την είδηση ότι ένας 60χρονος Βρετανός μετατρέπεται σε γυναίκα. Όχι με κάποια εγχείρηση αλλά εξαιτίας του υψηλού επιπέδου οιστρογόνων στο αίμα του. Ο τύπος, που έχει πέντε παιδιά, άρχισε πριν από δέκα χρόνια να χάνει τα μαλλιά και τα γένια του ενώ ανέπτυξε απαλό δέρμα και στήθη!

Ο καημένος, που έχει ακόμα σώας τας φρένας, ψάχνει να βρει θεραπεία αλλά δεν υπάρχει και οι γιατροί δεν ξέρουν τι να κάνουν… Πάντως θα μπορούσε να σκεφτεί μια καριέρα drag queen μιας και το επάγγελμά του είναι τραγουδιστής.

Με αφορμή αυτή την είδηση ρώτησα τρεις φίλους μου πως θα ένιωθαν αν ξαφνικά γίνονταν γυναίκες. Ο πρώτος με αγριοκοίταξε και μου είπε: “Αν ξυπνούσα το πρωί και μου έλειπε “ο πιστός μου φίλος” (ΕΛΕΟΣ) θα μου έστριβε”. Ο δεύτερος χαμογέλασε πονηρά και μου είπε “Super! Θα γινόμουν λεσβία για να δω πως είναι, και στην πράξη, μια ερωτική συνεύρεση δύο γυναικών”. Τέλος, ο τρίτος της παρέας μου είπε: “Φρικαρισμένος. Αν και θα μου άρεσε η ιδέα να με θαυμάζουν!”

Σταμάτησα τη συζήτηση εκεί…

Δεν υπάρχουν σχόλια: