Δευτέρα, Μαρτίου 10, 2008

Toothpaste Kisses!


Cradle me
I'll cradle you
I'll win your heart
With a whit-woo
Pretty shapes just for your eyes
So with toothpaste kisses and lines
I'll be yours and you'll be...

Lay with me
I'll lay with you
We'll do the things that lovers do
Put the stars in our eyes
And with heart-shaped bruises
And late night kisses
Divine
Έχω φάει τρελό κόλημα με αυτό το κομμάτι από τους The Macabees (μια γλυκιά μπαλάντα, πολύ γλυκιά όμως). Και να σκεφτείτε δεν είναι καν του γούστου μου! Μπας και γίνομαι ρομαντικός τύπος; Μπα, δε νομίζω. Μπορεί να φταίει αυτό που είπε ο γυναικολόγος μου "Ξεκίνησε να χτυπάει το βιολογικό σου ρολόι" (σαν ατομική βόμβα μου ακούστηκε εμένα).

Υ.Γ Αν πάντως δε ξέρετε το τραγούδι είναι το μουσικό theme της διαφήμισης για το Samsung G800.

Δεν υπάρχουν σχόλια: