Τρίτη, Ιουλίου 22, 2008

Let me in... Get me out!

Κλείνω τα μάτια και ονειρεύομαι την ημέρα που θα αρχίσει η άδεια μου… Ονειρεύομαι ότι δε θα σπαταλάω τις μέρες μου μπροστά σε μια οθόνη…
Σκέφτομαι στις διακοπές μου στο Πήλιο, να πίνω τσίπουρα μέχρι τελικής πτώσεως και να είμαι χαλαρή κάπου ψηλά και να ρεμβάζω τη θέα του Παγασητικού…
Συγκινούμαι όταν συνειδητοποιώ ότι δε θα ξυπνάω το πρωί για να πάω στη δουλειά αλλά το μεσημέρι για να πάω για καφέ…
Χαίρομαι που 02/08 θα είμαι στη συναυλία των Iron Maiden…
Ενθουσιάζομαι που ο “καλός” μου θα πάει Κέρκυρα με φίλους και το πρώτο ΣΚ της άδειας θα το περάσω με τις φίλες μου…

Τελικά ο Αύγουστος είναι ο καλύτερος μήνας του χρόνου για μένα. Ελπίζω να είναι για όλους σας… Καλές διακοπές!

Υ.Γ. Το καλοκαιρινό μου soundtrack περιλαμβάνει Megadeth, μεταξύ άλλων. Τα cd που έχω ετοιμάσει για τις διακοπές είναι όλα ένα και ένα. Θα το κάψουμε στην Πορταριά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: