Παρασκευή, Απριλίου 11, 2008

Saturday night... troubles

Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω ότι το Σάββατο είναι η χειρότερη μέρα για έξοδο. Όλοι μα όλοι αποφασίζουν να βγουν το Σάββατο. Παίρνουν το αυτοκινητάκι τους, φρακάρουν τους δρόμους και μετά κάνουν "ντου" στα μπαράκια. Γι' αυτό προτιμώ την Πέμπτη ή την Παρασκευή. Όμως όλοι λογαριάζουμε χωρίς τον ξενοδόχο...

Κανονίζω που λέτε να βγω με ένα φίλο και μου λέει την τελευταία στιγμή ότι θέλει να βγούμε το Σάββατο, ενώ ξέρει ότι το σιχαίνομαι. Του είπα θα δούμε. Μετά με παίρνει μια φίλη και μου λέει "Πάμε αύριο στο 8ball; Και μετά να χτυπήσουμε και ένα Λούκι Λουκ;" Απάντησα και σε αυτήν θα δούμε... Μετά από μισή ώρα με παίρνει τηλέφωνο ένας άλλος φίλος για να μου πει να πάμε Τρυποκάρυδο... το Σάββατο. Μα καλά πλάκα με κάνουν!

Μετά από 10 λεπτά χτυπάει ξανά το τηλέφωνο. Ήταν μια πολύ καλή μου φίλη που μου είπε να βγούμε και αυτή το Σάββατο (τι σπάνιο). Στην πρόταση της τελικά ενέδωσα... Μη με ρωτήσετε γιατί δέχτηκα. Έχει τον τρόπο της να με πείθει. Πάντως μου υποσχέθηκε ότι θα πάμε Tube, Λούκι Λουκ, Τρυποκάρυδο και 8Ball. Όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά.

4 σχόλια:

Funny είπε...

Όντως το Σάββατο είναι χαζή μέρα εξόδου..γι αυτό κι εμείς κανονίζουμε τις Παρασκευές..
Αλλά εσύ κυρία μου μας την έκανες!!Κρίμα γιατί περάσαμε και πολύ ωραία..!
Next friday να είσαι συντονισμένη..!

trcoff.gr είπε...

Συμφωνώ περί Σαββάτου, αν και με έπιασες στα πράσσσσα στο Tube σε σαββατιάτικη έξοδο. Αλλά τουλάχιστον κατέβηκα χωρίς αυτοκίνητο (ευτυχώς)

W@bbs είπε...

Δύσκολο το Σάββατο παιδιά μου δε το συζητώ! Αλλά με κάνα-δυο ποτάκια και καλή παρέα περνάς μια χαρά. F@nny είμαι stand by. Κανόνισε το. Trc εσύ είσαι από τους έξυπνους που αφήνουν το όχημα σπίτι. Δεν έχουν όλοι το μυαλό σου!

Ανώνυμος είπε...

και εγώ πρέπει να ζητήσω ταπεινά συγνώμη γιαί έπρεπε να γυρίσουμε μαζί όλα τα μαγαζιά το σάββατο και να ρωτάμε "μπύρες έχετε?...".αντί για αυτό κοιμόμουν στην αγκαλιά του καλού μου και δεν σε ειδοποίησα...

ευτυχώς είχες παρέα!