Τετάρτη, Απριλίου 09, 2008

Κι αν σου κάτσει; Part 2

Ακόμα αναρωτιέμαι γιατί απάντησα το τηλέφωνο σήμερα το απόγευμα. Παιδικός φίλος, που του έχω τρελή αδυναμία, με πήρε να μου πει το παράπονό του για μια κοπέλα που γνώρισε και καταλήξαμε στα ίδια και τα ίδια!

Φίλος: Έλα ρε! Τι λέει;
Εγώ: Καλά παιδί μου. Εσύ;
Φίλος: Δεν είμαι και πολύ καλά.
Εγώ: Γιατί τι έπαθες; Δεν έβγαλες το quest στο Line Age; (χαχαχαχαχα)
Φίλος: Όχι ρε χαζή! Βγήκα με την τάδε την Κυριακή και μου έριξε χυλόπιτα…
Εγώ: Γιατί; Μια χαρά παιδί είσαι; Όμορφος, έξυπνος με χιούμορ. Εγώ θα σκότωνα για να είμαι μαζί σου.
Φίλος: Το λες αυτό επειδή είσαι φίλη μου! Άκουσε γλυκιά μου. Της άνοιξα την καρδιά μου. Της έκανα κομπλιμέντα. Έβαλα στην άκρη το ρεμαλο-χαρακτήρα μου. Και όταν της είπα ότι μου αρέσει μου απάντησε ότι “Με βλέπει σα φίλο και δε μπορεί να κάνει κάτι μαζί μου”. Λες να κάνω άλλη μια προσπάθεια;
Εγώ: Τι να σου πω; Το μόνο που ξέρω είναι πως όταν μια γυναίκα σου λέει “σε βλέπω σα φίλο” είναι τελειωμένη υπόθεση κατά 90%. Είναι σα να σου λέει “ξέρεις καλή η παρέα σου αλλά... δεν”.
Φίλος: Μήπως δε φορούσα τη σωστή κολόνια;
Εγώ: Τι παλαβά λες μωρέ; Αν σε γουστάρει μια γυναίκα και με κελεμπία να βγεις πάλι κούκλο θα σε βλέπει.
Φίλος: Μα όσες φορές βγήκαμε έδειχνε να γουστάρει.
Εγώ: Κοίτα να δεις τι γίνεται. Όταν είσαι έξω με μια γυναίκα και της συμπεριφέρεσαι λες και είναι η μοναδική πάνω στον πλανήτη ενεργοποιείς αυτόματα τον γυναικείο εγωισμό της.
Φίλος: Τι;
Εγώ: Τη φιλαρέσκειά της. Την κάνεις να νιώθει τέλεια. Άσχετα με το πώς σε βλέπει αυτή. Παιδί μου, όλες οι γυναίκες θέλουν να ακούν φιλοφρονήσεις. Τονώνεται το ego τους. Κατάλαβες;
Φίλος: Ναι. Αλλά εγώ θα κάνω ακόμα μια προσπάθεια.
Εγώ: Κάνε ότι καταλαβαίνεις
Φίλος: Λες να της πω να έρθει σπίτι μου; Μπορεί με λίγο κρασάκι, λίγο φαγητό να την “ρίξω”;
Εγώ: Πρόσεξε! Το σπίτι κατά 80% ισούται με sex.
Φίλος: Μα γιατί. Εγώ φιλικά θα το προτείνω
Εγώ: Δεν υπάρχει φιλία μεταξύ άντρα και γυναίκας. Πόσες φορές πρέπει να στο πω; Βασικά, υπάρχει αλλά πρέπει πρώτα να περάσει το στάδιο “μάλλον σε γουστάρω αλλά δε ξέρω αν θέλω να κάνω κάτι μαζί σου” και μετά μπορείς να πεις ότι είναι φιλία. Βέβαια, υπάρχει και το φιλικό sex.
Φίλος: Πλάκα μου κάνεις;
Εγώ: Έλα ρε συ. Έχεις μια φίλη, που δεν είσαι ερωτευμένος μαζί της αλλά κάνεις παιχνίδι. Σε χαλάει τόσο πολύ; Δε σου είπα να την παντρευτείς; Και στο κάτω - κάτω αν ξενερώσεις της το λες και τελειώνει το θέμα εκεί.
Φίλος: Πας καλά; Θα κάνω sex μαζί της και μετά θα γυρίσω να της πω ότι ξέρεις άλλαξα γνώμη καλύτερα να μη σε ξαναδώ;
Εγώ: Ναι. Γιατί πολύ απλά οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους. Γυναίκες για το κρεβάτι βρίσκεις. Φίλες που να σ’ αγαπούν πραγματικά δύσκολα. Και μόνο αν είσαι ειλικρινής θα το πετύχεις αυτό.
Φίλος: Θυμάσαι που σε γούσταρα εκείνο το καλοκαίρι;
Εγώ: Ναι. Το 1995. Πως μπορώ να το ξεχάσω; Μ’ αφήνεις; Είδες και εμείς περάσαμε μια “ερωτική φάση”.
Φίλος: Ποτέ όμως δεν κάναμε κάτι. Ψήνεσαι να δοκιμάσουμε τώρα; Μου έχουν πει ότι είμαι καλός στο κρεβάτι (χαχαχαχαχαχα). Θα νιώσεις την απόλυτη ηδονή.
Εγώ: Αμέ. Σπίτι μου ή σπίτι σου; Θέλεις και κανένα μαστίγιο; Άσε μας βρε αγόρι μου.
Φίλος: Έλα μωρέ. Πως κάνεις έτσι; Αφού μου αρέσει να σε πειράζω. Πότε θα δούμε τη φατσούλα σου; Αλλά και η πλάτη σου καλή πρέπει να είναι! (χαχαχα)
Εγώ: Anyway. Σ' αγαπάω πολύ και δε θέλω να σε βρίσω.
Φίλος: Και εγώ μάτια μου. Σε φιλώ. Μιλάμε
Εγώ: Φιλάκια αλάνι! Και πρόσεξε. Όχι πια φίλοι… μόνο sex! (χαχαχαχα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: