Τετάρτη, Απριλίου 16, 2008

Heavy metal is the law!

Η ερώτηση “Τι μουσική ακούς;” μπορεί να ακούγεται κλισέ αλλά παίζει μεγάλο ρόλο στις παρέες και το κοινωνικό σου status. Και πόσο μάλιστα όταν δεν πας με το ρεύμα της εποχής (ό,τι είναι hit και must δηλαδή) αλλά έχεις μείνει κολλημένος σε αυτά που άκουγες από πιτσιρίκι. Πολλοί βέβαια κατακρίνουν τους άλλους για τις μουσικές τους επιλογές… Τρανταχτό παράδειγμα μια αγαπημένη μου φίλη, που νομίζει ότι αν δεν ακούς r 'n' b ή λαϊκά δεν ξέρεις από μουσική...

Φίλη: Μανάρι μου τι κάνεις;
Εγώ: Καλά είμαι. Εσύ; Γνώρισες το ΣΚ τον άντρα της ζωής σου;
Φίλη: Όχι και ούτε πρόκειται. Όλοι οι άντρες είναι γουρούνια. Δε συμφωνείς;
Εγώ: Ε όχι και όλοι. Αλήθεια, πότε θα τα πούμε;
Φίλη: Για αυτό σε πήρα. Λοιπόν, αύριο ντύσου, στολίσου και πάμε club
Εγώ: Που;
Φίλη: Έλα ρε συ. Έχει r ‘n’ b πάρτι. Και μετά χτυπάμε και ένα μπουζούκι για να ξεσαλώσουμε
Εγώ: Βασικά αύριο έχω συναυλία, στην Υδρόγειο
Φίλη: Σοβαρά; Να έρθω και εγώ; Ποιοι παίζουν;
Εγώ: Firewind και Kamelot
Φίλη: Ποιοι;
Εγώ: Δεν τους ξέρεις.
Φίλη: Παίζουν μήπως house;
Εγώ: Καμία σχέση. Metal είναι
Φίλη: Πλάκα κάνεις! Μα καλά ρε συ πότε θα μεγαλώσεις. Ακόμα τα φρικιά ακούς; Τι να σου πω! Δηλαδή μας “πουλάς” για να ακούσεις τους Λάνσελοτ;
Εγώ: Πρώτον τους λένε Kamelot. Δεύτερον είναι λιγότερο φρικιά από τις ψεύτικες γκόμενες που νομίζουν ότι έχουν καλή φωνή και μόλις δουν μικρόφωνο νομίζουν ότι έχουν ταλέντο. Τι είναι αυτά που λες;
Φίλη: Αααααααααα. Τι να σου πω. Εσύ ξέρεις. Πάντως πρέπει να αλλάξεις λίγο τις συνήθειες σου. Οι κακές παρέες σε παρασύρουν.
Εγώ: Εσύ είσαι η κακιά παρέα που θέλεις να με τραβήξεις για ακόμα μια φορά στα μπουζούκια και να κάθομαι σε μια καρέκλα. Δε με λυπάσαι; Άσε με να χαρώ λίγο!
Φίλη: Μα καλά με ποιον θα πας;
Εγώ: Με ένα φίλο.
Φίλη: Τι σου έκανε και τον βασανίζεις έτσι;
Εγώ: Τίποτα. Και σε αυτόν αρέσει αυτή η μουσική.
Φίλη: Υπάρχει και άλλος σαν και εσένα;
Εγώ: Είμαστε πολλοί. Δεν κρυβόμαστε. Δεν είμαστε Μασόνοι, για όνομα του Θεού
Φίλη: Ναι ρε συ. Αλλά μήπως μεγάλωσες πολύ για να χτυπιέσαι σε συναυλίες;
Εγώ: Το ότι μεγάλωσα δε σημαίνει ότι έχασα το γούστο μου. (κακία) Αν θέλεις πάμε για ένα καφέ σε ουδέτερο έδαφος. Χαχαχαχαχα
Φίλη: Ναι καλά. Δε με καλοπιάνεις έτσι.
Εγώ: Έλα ρε μπουμπού μου. Πάμε την Παρασκευή;
Φίλη: Καλά. Και μετά θα πάμε ένα μπουζουκάκι. Ε;
Εγώ: Δεν παίζεσαι με τίποτα. Μιλάμε. Φιλάκια.
Φίλη: Φιλιά. Δώσε χαιρετίσματα στους Λάνσελοτ.
Εγώ: Kamelot βρε
Φίλη: Καλά κατάλαβες

4 σχόλια:

Μαριλένα Ρίζου είπε...

Χαχαχαχαχαχα! Ποιός εξωγήινος τα λέει αυτά; Το μέταλ δεν είναι καμια υποκουλτούρα!
Και ζηλέυω τόσο που θα πας στους Κάμελοτ! Είναι από τους αγαπημένους μου, αλλά δυστθχώς δεν βρήκα παρέα.

trcoff.gr είπε...

Όσο μεγαλώνω τόσο μέταλ θέλω να ακούω! Γιατρέ μήπως έχω κάτι σοβαρό??? Firewind rulzzzzz (και Kamelot φυσικά, αλλά αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...)

W@bbs είπε...

Όποιος πει ότι το μέταλ είναι υποκουλτούρα έχει σίγουρα πρόβλημα. Trc δε νομίζω ότι θέλεις γιατρό... άλλοι θέλουν! Η συναυλία πάντως ήταν super. Άντε και του χρόνου

Ανώνυμος είπε...

Να ακουγότανε μόνο ο Απόλλωνας θα ήταν καλύτερα... Τουλάχιστον είδαμε μια πολύ καλή συναυλία (αν και οι Amorphis με τους Poisonblack στο Gagarin προχτές ήταν μακράν καλύτεροι)