Τρίτη, Φεβρουαρίου 12, 2008

Έρωτας στα χρόνια της... Apple

Όταν με ρώτησε ένας φίλος αν προτιμώ PC ή Macintosh είπα: "PC βέβαια" (άσχετο αν έφαγα 4 ώρες από τη ζωή μου κάνοντας format και δεν είδα Lost. ΠΑΛΙ). Έχω δει υπολογιστές της Apple, έχω δουλέψει σε αυτούς αλλά για λίγο. Ωραίο design αλλά... οι λέξεις αναβάθμιση και format είναι απαγορευμένες. Άσε που πρόσφατα ανακάλυψαν το "δεξί κλικ"

Και ξαφνικά το είδα... Με "κοίταζε" και αυτό... Το νέο MacBook Air! Ότι και να πω είναι λίγο. Τέτοιο πράγμα είχα να το νοιώσω χρόνια για υπολογιστή... Κυριολεκτικά το ερωτεύτητα! Slim μέχρι θανάτου, άψογο design, πολλές δυνατότητες και λογική τιμή (1.800 δολάρια). Βέβαια παραμένει Macintosh. Κοινώς λογισμικό καμία σχέση με Windows... το οποίο δεν προτιμώ, καθώς πολλά προγράμματα δεν είναι συμβατά με το σύστημα και πρέπει είτε να τα αγοράσεις είτε να τα "κατεβάσεις" από κάπου. Γι' αυτό έκανα την καρδιά μου πέτρα, το αποχαιρέτησα με ένα δάκρυ και κίνησα στο αγαπημένο μου PC.

Ωραία τα Apple αλλά σαν το Intel Inside δεν έχει!!! (Πάντως, αν μου το κάνουν δώρο δε θα πω όχι)

Δεν υπάρχουν σχόλια: