Πέμπτη, Ιανουαρίου 03, 2008

Dum spiro spero...*


Πάει το 2007, πάνε οι διακοπές, οι καφέδες, τα ξενύχτια και όλα τα συναφή! Τώρα τα κεφάλια μέσα...

Και μετά το γλέντι των γιορτινών ημερών έρχεται η διαπίστωση ότι πρέπει να βάλουμε στόχους για τη νέα χρονιά και να αποφύγουμε τα λάθη της προηγούμενης. Όσοι έχουν κάνει ετήσιο πλάνο, για μένα κακώς το έκαναν! Πόσοι φίλοι και γνωστοί μου λένε ότι το 2008 θα κάνω αυτό και εκείνο και το άλλο... Κόβω το χέρι μου ότι θα κάνουν τα μισά και αν! Όχι πως είναι κακό να έχουμε στόχους για το μέλλον, αλλά στόχους και όνειρα μπορούμε να κάνουμε καθημερινά και όχι την πρώτη μέρα του έτους, διότι είναι σα να λέμε απο Δευτέρα δίαιτα και μέχρι την Παρασκευή έχουμε "κατεβάσει" το μισό ψυγείο.

Εγώ προσωπικά δεν περιμένω και πολλά το 2008. Μόνο τα νέα επεισοδια των Heroes και Lost, το νέο Batman και άλλες 2-3 ταινίες, 500.000 euro και τον Brad Pitt! Μήπως ζητάω πολλά; Μπα!

*όσο αναπνέω, ελπιζω

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το βραδυ της Πρωτοχρονιας, ειδα στον υπνο μου οτι κερδισα στο τζοκερ (ή Λοττο, δε θυμαμαι) το ποσο των 810.000 ευρώ! Το πρωτο ονειρο μου δηλαδη του 2008.... Ρε λες....?

Καλη Χρονια σε ολους!

Lambrini είπε...

Να προσθέσω στη δικιά σου λίστα και το πτυχίο μου??? Κατά τα άλλα, πιστεύω ότι δεν ζητάς πολλά!!! Καλή χρονιά!!!!!!!!!!!!!!!!

Funny είπε...

Ταξιδάκια..ταξιδάκια..ταξιδάαακια!!!
Μόνο αυτό θέλω εγώ για το νέο έτος!
Μια Αγγλία το Πάσχα, Χανιά προς το καλοκαίρι ή και νωρίτερα, ένα Παρισάκι όποτε προκύψει..και βλέπουμε!
Εγώ ζητάω πολλά???
Haaaappy new year!

W@bbs είπε...

Προς Trc: 810.000!!! Είναι πολλά τα λεφτά... Άρη. Αν τα κερδίσεις θα μου δώσεις και μένα κάτι; Ε; Ε;

Προς Lambrini: Το πτυχίο σου είναι ήδη στη λίστα μου. Και καλή χρονιά :)

Προς Funny: Σου εύχομαι το 2008 να σου φέρει τα ταξίδια σου! Και δεν ζητάς πολλάς!