Δευτέρα, Ιανουαρίου 21, 2008

The Ace of Spades...

Σάββατο βράδυ. Κάθομαι ωραία και καλά στο κρεβάτι μου και ακούω Motorhead. Ο φρονιμίτης μου με πέθαινε και είχα δέκατα. Ξαφνικά μπουκάρει ο αδελφός μου και με ρωτάει "Ρε συ περνάς δεύτερη εφηβεία;". Εγώ τον κοιτάω και του λέω όχι... Αυτός όμως εξακολουθεί να μου λέει αν έκανα τα μαθήματά μου και τι έχω πρώτη ώρα την Δευτέρα. Και ρωτάω από που συμπέρανε ότι περνάω δεύτερη εφηβεία. "Από τη μουσική που ακούς" μου απαντάει. Είναι δυνατόν να ακούς Motorhead και Metalllica; Είναι δυνατόν να ψάχνεις μπλουζάκι Motorhead;
Anyway... Απλά τον αγνόησα και γύρισα πλευρό. Μετά όμως άρχισα να σκέφτομαι πως θα ήταν πραγματικά η ζωή μου αν ήμουν και πάλι έφηβη. Σίγουρα θα ήταν πιο χαλαρή χωρίς τους γύρω μου να με ζαλίζουν για το τι θα κάνω στη ζωή μου. Θα κυκλοφορούσα χωρίς το ανάλογο dress code της ηλικίας μου (όχι πως τώρα το κάνω). Θα ήμουν απελευθερωμένη από τα κλισέ της γενιάς πριν τα -αντα... Όμως δεν είμαι έφηβη... Δυστυχώς! Απλά κάποιες συνήθειες της εφηβικής μου ηλικίας με ακολουθούν μέχρι και σήμερα. Και τις εφαρμόζω συνεχώς.

Το συγκεκριμένο βράδυ τελείωσε το ίδιο παράξενα! Κατά τη 1 το βράδυ τα δέκατα υποχώρησαν το ίδιο και το πρήξιμο στο δόντι. Σκεφτόμουν ποιον να πάρω τόσο αργά για να βγω για ένα ποτό. Για καλή μου ή κακή μου τύχη με παίρνει η φίλη μου Άφρο. "Που είσαι μωρή; Πάμε μπουζούκια με την Μαίρη;" Και ευθύς αμέσως της είπα πάμε. Ετοιμάζομαι (έβαλα τζιν και μπλουζάκι Motorhead χεχε!), μπαίνω στο το ταξί και σκέφτομαι ότι αυτό που πάω να κάνω είναι τρέλα. Θα είμαι σαν ψάρι έξω από τη γυάλα.
Περιττό να σας πω ότι γύρισα 7 το πρωί στο σπίτι μιας και γυρίσαμε όλα τα σκυλάδικα της περιοχής. Το αστείο είναι ότι πέρασα καλά αν και δε χόρεψα, δεν τραγούδησα και δεν κατανάλωσα τόνους αλκοόλ. Πάντως όση ώρα είμασταν μαζί με έκαναν να νοιώσω σαν έφηβη! Τι σου κάνει η καλή παρέα τελικά!

Υ.Γ. Special thanks στις Αφροδίτη και Μαίρη για τη ζεστή τους παρέα... Ακόμη να ευχαριστήσω τον ανώνυμο αλκοολικό που έπεσε στα πόδια μου και μου έκανε πρόταση γάμου με γαρύφαλλο στο χέρι... λέγοντας ότι είμαι η πιο όμορφη γυναίκα του κόσμου! Να ναι καλά το παιδί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: