Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 12, 2008

Ήμουν και εγώ στο… facebook

Facebook: Social networking website, όπου προσκαλείς φίλους (και εχθρούς), γνωστούς και αγνώστους, γίνεσαι μέλος σε group, στέλνεις από φραπέ μέχρι φουσκωτές κούκλες του sex, κάνεις upload φωτογραφίες και γενικά μοιράζεσαι προσωπικά δεδομένα και στιγμές χωρίς φόβο και πάθος.

Ένα ωραίο πρωί αποφάσισα να κάνω ένα λογαριασμό στο Fcebook για να δω τι είναι. Μου φάνηκε εύκολο στη χρήση, με ωραίο interface και αρκετά διασκεδαστικό. Στην αρχή δεχόμουν όλα τα applications που μου έστελναν, έκανα test, έμπαινα σε group, βρήκα παλιούς γνωστούς (ειδικά από το σχολείο), έβλεπα foto από φίλους και γενικά πλανιόταν πολύ η ερώτηση “Εσύ έχεις facebook;”.

Μια μέρα η κολλητή μου (που δεν έχει καν facebook) με ρώτησε: “Με πόσους από τους φίλους που έχεις στο facebook μιλάς συχνά και βγαίνεις έξω;” Σκέφτομαι, ξύνω το κεφάλι, μετράω… “Με πέντε” τις απαντάω. “Τότε ποιος ο λόγος να είσαι στο facebook; Για να στέλνετε μαργαρίτες και τσαντάκια Louis Vuitton;” Και εγώ το έπαιξα Μαρία της σιωπής, με απόλυτη επιτυχία.

Αποφάσισα, λοιπόν, να βγω από το facebook γιατί δε μου προσέφερε κάτι ουσιώδες. Κάτι που να μου κεντρίσει το ενδιαφέρον… Ακόμα και άτομα που είχα να μιλήσω πολλά χρόνια μαζί τους το μόνο που έκαναν είναι να μου στείλουν κανένα application και ένα μήνυμα του στιλ: “Τι λέει που χάθηκες;” Και αυτοί που το έκαναν ήταν ελάχιστοι… Αναρωτήθηκα, λοιπόν, ποια είναι η χρήση του; Το να γνωρίσουμε νέα άτομα; Να κανονίσουμε για καφέ και ποτό ή για να δείξουμε πόσο μεγάλο και τρανό είναι το status μας στην κοινωνία; Προσωπικά η κοινωνική μου ζωή δεν άλλαξε. Όσοι θέλουν να με δουν με βλέπουν και χωρίς να είμαι στο facebook.

Ο λογαριασμός μου πλέον υπάρχει και δεν υπάρχει. Μπορεί να τα έχω κάνει όλα delete αλλά οριστικά θα κλείσει από τους moderators του Facebook σε 14 μέρες μιας και σου δίνουν χρόνο να κάνεις το account reactivate. Μπα παιδιά! Ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω… Χόρτασα

Υ.Γ. Για να αποφύγω παρεξηγήσεις και την ταμπέλα του αντικοινωνικού ατόμου δεν έχω πρόβλημα με όσους φίλους μου έχουν facebook απλά εγώ θα είμαι φίλη τους σε πιο φυσικό περιβάλλον.

3 σχόλια:

rockordie είπε...

Τελικά τώρα μπορείς να σβήσεις και λογαριασμό?
Παλιότερα δεν είχε τέτοια, άντε να παίρνουμε σειρά.

W@bbs είπε...

Κάντο τώρα που γυρνάει (χαχαχαχαχα)! Γιατί πρέπει να περιμένεις και 14 μερούλες!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο άρθρο