Πέμπτη, Μαΐου 22, 2008

My name is Bond... James Bond


Έχετε θελήσει κάτι τόσο πολύ που να σκέφτεστε τους πιο απίθανους τρόπους για να εξοικονομήσετε χρήματα ώστε να το αποκτήσετε; Εγώ άπειρες, μόνο που τις περισσότερες φορές δεν τα καταφέρνω! Αυτό όμως που έβαλα σήμερα στο μάτι ικανοποιεί δύο από τα μεγαλύτερα φετίχ μου (τα ρολόγια και τα gadgets) και πρέπει να το αποκτήσω πάση θυσία!

Η Sony Ericsson που λέτε λανσάρει ένα ρολόι α λά James Bond το μοντέλο MBW-150, το οποίο συνδέεται με το κινητό και ειδοποιεί με δόνηση όταν σας καλούν ή έχετε μήνυμα και επιτρέπει τους κατόχους του να αλλάζουν τη μουσική του κινητού. Το ρολόι στοιχίζει περίπου 400 δολάρια και υπάρχει στο e-bay. Το μόνο κακό είναι ότι λειτουργεί μόνο για κινητά της Sony Ericsson.

Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να μαζέψω λεφτά να το πάρω αλλά αν οι καλοί μου φίλοι θέλουν να μου κάνουν ένα ωραίο και πρωτότυπο δώρο για τη γιορτή μου, που είναι στις 04/06, μπορούν να μου πάρουν το ρολόι ή ένα κινητό Sony Ericsson για να κάνω την αρχή!!!!! Τόσα πολλά ζητάω;

2 σχόλια:

trcoff.gr είπε...

Τουλάχιστον εσυ έχεις βάλει προσιτά πράγματα στο μάτι... Τι να πω εγώ που χρειάζομαι καμιά 25.000€ για να παρω αυτο που θελω; Άσε που γιορτή & γενεθλια έχω τον Ιανουάριο (αν υπάρξει κανείς που να θελει να μου κάνει δώρο)

W@bbs είπε...

Μόνο 25.000 €; Εσένα για να σου πάρουμε δώρο θα πρέπει να οργανώσουμε ληστεία σε τράπεζα. Μην ξεχνάς, επίσης, ότι και το σύμπαν μπορεί να σε ανταμείψει αν είσαι καλός!!! Οπότε ποτέ δεν ξέρεις…