Τετάρτη, Νοεμβρίου 21, 2007

"Φτιάξε μου ένα καφέ και μη βάλεις ζάχαρη... "


Οι φίλοι μου γνωρίζουν την ανικανότητά μου στη μαγειρική (ξέρω τα βασικά τουλάχιστον). Όμως δε φανταζόμουν ποτέ ότι θα αποτύγχανα παταγωδώς στο πιο απλό πράγμα... Στο να κάνω ένα φλιτζάνι καφέ.

Και πολλοί θα αναφωνήσουν "και τι έγινε με αυτό". Κι όμως, για να πετύχεις τον καφέ θέλει να έχεις κάτι (που προφανώς εγώ δεν το κατέχω). Π.χ. κάνω καφέ σ' ένα φίλο μου, συγκεκριμένα ελληνικό, και ήταν λάσπη... Μετά κάνω γαλλικό πίνει το ίδιο άτομο και ήταν τόσο πικρός που ντράπηκα όταν τον δοκίμασα...

Αναζήτησα λοιπόν στο διαδύκτιο τη σπουδαιότητα του καφέ στη ζωή μας και τη σωστή παρασκευή του. Και αυτά που ανακάλυψα με συγκλόνισαν. Ως γνωστόν υπάρχουν άνθρωποι που αν δεν πιουν καφέ το πρωί τους πάει στραβά όλη η μέρα. Και δεν είναι καλός μπορεί να γκρινιάζουν. Στην Αμερική, για παράδειγμα, υπάρχουν εταιρίες που αν δεν υπάρχει καφές οι υπάλληλοι αρνούνται να δουλέψουν... Στην Γαλλία έχει χωρίσει ζευγάρι γιατί η σύζυγος δεν ήξερε να κάνει καφέ. Άλλωστε, μελέτες δείχνουν ότι μια κούπα καφέ μπορεί να φέρει τους ανθρώπους πιο κοντά (σύμφωνα με ψυχολογικά test). Κοινώς, ο καφές είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στη ζωή κάποιων. Και αν δεν κατέχετε το άθλημα, αφήστε το καλύτερα...

Πάντως, εγώ για καλό και για κακό σημείωσα και τις σωστές δοσολογίες μπας και καταφέρω να κάνω ένα σωστό φλιτζάνι καφέ. Λέμε τώρα...

4 σχόλια:

trcoff.gr είπε...

Κανεις δεν ειπε οτι ο καφες ειναι απλη υποθεση. Ενας ΚΑΛΟΣ καφες χρειαζεται σωστη δοσολογια και σχολαστικη επεξεργασια. Δεν εισαι και καφετζου... οποτε μη σκας. Be happy ;)

W@bbs είπε...

Καφετζού σίγουρα δεν είμαι αγαπητέ μου... Αλλά κάποιος παραπονιέται ότι του κέρασα "φαρμάκι"... Την επόμενη φορά αντί για καφέ θα κερνάω γλυκό του κουταλιού...

trcoff.gr είπε...

Να σε πω...

W@bbs είπε...

Τι προτιμάς συκαλάκι ή κάποιο εξωτικό φρούτο;